ביטולים והחזרות:

לקוח שהתחרט לאחר ביצוע הזמנה יכול לבטלה ביום ביצוע ההזמנה עד השעה 23:59 בפניה לתיבת שירות הלקוחות ולקבל זיכוי כספי מלא. לקוח שהתחרט, החל מיום לאחר ביצוע ההזמנה ועד היום ה-14 ממועד האספקה לידיו, יוכל לשלוח בחזרה את המוצר בתיאום מראש מול מוקד שירות הלקוחות ובתנאי שהמוצר שלם ותקין באריזתו המקורית ושלא נעשה בו כל שימוש. עלות המשלוח במקרה של החזרת מוצר תקין תשולם ע״י הלקוח. זיכוי כספי מלא יבוצע לאחר קבלת המוצר המוחזר בחברה. ביטול הזמנה שטרם נאספה מנקודת איסוף הינה בניכוי דמי משלוח החזרה ע״ס 25 ש״ח + דמי משלוח אספקה אשר נגבו במעמד ביצוע העסקה. סירוב לקבל הזמנה משליח עקב בקשת ביטול שנשלחה לאחר הוצאת המשלוח הינה בניכוי דמי משלוח החזרה ע״ס 40 ש״ח + דמי משלוח אספקה אשר נגבו במעמד ביצוע העסקה.


אחריות: 

אחריות תינתן עבור מוצר שסופק במצב פגום בלבד ובתנאי שלא נעשה בו שימוש ו/או שלא ניתן לעשות בו שימוש לאור מצבו. החברה רשאית לדרוש מהלקוח תמונות של המוצר הפגום כתנאי למימוש האחריות. האחריות אינה כוללת נזקי שבר או בלאי טבעי (לרבות שריטות והצהבה) שנגרמו כתוצאה משימוש רגיל במוצר, כמו כן איננו אחראים על נזק שנגרם למכשירך בעת שימוש במוצר. האחריות תמומש לבחירת הלקוח כזיכוי כספי מלא או כהחלפה למוצר חדש ללא עלות. החברה שומרת לעצמה את הזכות לממש באופן חד צדדי את האחריות בצורת זיכוי כספי בהתאם לשיקוליה. אחריות תינתן במסגרת פרק זמן סביר (30 יום) מיום מועד אספקת המוצר לידי הלקוח, וזאת לאור אופי המוצרים המסופקים ע״י החברה. מקרים חריגים יידונו לגופם באופן פרטני מול מוקד שירות הלקוחות.